thuiskomen di Booi - Reisverslag uit Saparua, Indonesië van riagaarenstroom - WaarBenJij.nu thuiskomen di Booi - Reisverslag uit Saparua, Indonesië van riagaarenstroom - WaarBenJij.nu

thuiskomen di Booi

21 December 2014 | Indonesië, Saparua

Gearriveerd op Saparua Island in het plaatsje Booi. Booi is, zeg maar, Frits geboortedorp.

Booi is heel klein en heeft geen wegen en/of verkeer maar bestaat vooral uit de natuur, huizen en veel trappen.

Geen douche/kraan/toiletwater en regelmatig valt de stroom uit. En dus ook de ventilator. Had ik al gezegd dat het heel heel heet is

• 13 Augustus 2020 - 22:01

Booi:

Booi is heeft het van natuur ,mooi, voor de gasten is daar niks te doen erg zaai, veel vissen daar voor opterapen , maar geen eettenjes en veel water , maar ze zijn veelte lui en meer zittenden niks tedoeen om de gasten te ontvangen Geen stoelen of banken en iets leukste doen voor de gasten om gezeligheid te vermaken , wel ouderen en de jeug zin ande dram voor de booinezen in booi en ex booiinezen in de wered en iedere
    Malukunezen zijn in slaap gevallen..ik Ik hetmoet hetmoet zij wij niet toelaat om de touristen te onvangen in plaats Ik ik hetmoetzo hetmoetzo .altijd de zelfde verhaal....

• 13 Augustus 2020 - 22:09

Booi :

Alle maluku ex maluku zijn op eenput, blijven ziten allen ikik hetmoet ons verlore land