over gewicht!! - Reisverslag uit Makariki, Indonesië van riagaarenstroom - WaarBenJij.nu over gewicht!! - Reisverslag uit Makariki, Indonesië van riagaarenstroom - WaarBenJij.nu

over gewicht!!

16 December 2014 | Indonesië, Makariki

Voor iedereen die op FB zo'n lol had over de vertrekfoto op Schiphol, hieronder een verhaaltje☺️☺️

Een verhaaltje:

Mama Beer zegt thuis tegen Papa Beer: "zullen we niet nog een koffer mee nemen, we zijn met 4 beren en dan mogen er ook 3 koffers mee in het vliegtuig"

Nee, bromde Papa Beer, dat is niet nodig, ik heb de koffers gewogen, en we zitten nog onder de toegestane 30 kg per koffer.

Eh, ja, probeerde Mama Beer nog, maar je wilde ook shoppen op de terugweg dus dan is een extra koffer ook handig.

Papa Beer bleef echter bij zijn besluit:
3 koffers voor 4 beren.

Op het vliegveld echter bleek dat er geen 30kg maar slechts 23 kg per koffer was toegestaan. En het maakt niet uit dat er 1 koffer minder is.

Aldus kocht Papa Beer, luid grommend
een 4e koffer op Schiphol en verdeelden we de andere 3 koffers over 4. Dus dat!!